Aikoinaan tei huollon solexiin = huoltosarja + koho + ykköskurkun läppäakselin puslaus = teflonilla, kyllähän se suurin syy oli tuo läppäakselin ilmavuoto nykimiseen, mutta jos tuossa vika ei nyi muuta kuin tyhjäkäyntipiirin aluella, 60kmh ja siitä ylöspäin pelitti ok, nykiikö jos kiihdyttää reippaasti?, kyllähän se kohon säätö pitää tarkistaa+neulaventtiili, bensan hajuahan tuossa aina vähän tulee siitä kohokammion tuuletus venttiilistä, ei muutakun kaasari auki ja perusteellinen tarkistus + säätö = myös imu: toimikoo vahapatruuna pugfanin sivuilta löytyy tuohon hyvät ohjeet niillä minäkin sain toimiin hyvin, mutta kannattaa katsella sytkäyksikköäkin sillä silmällä kun kuumana oireilee sieltäkin saattaa löytyä vikaa, ei välttämättä aina pimene laakista.