Kirjoittaja Aihe: 406 - Lämmönsäätöpaneelin valot sammuvat sytytettäessä ajovalot  (Luettu 3505 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jaajaaposo

  • Vieras
Auto: 1996 406 2,0 (XU10J4).

Onko normaalia vaiko ei ku valoautomatiikalla mittariston valot on pois päältä ja lämmönsäätöpaneelin valot päällä ja sit ku viiksestä vääntää valot päälle niin mittariston valot syttyy ja paneelita valot katoaa?

Pouseri

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 333
Eikai siinä panelissa kuulu edes valojen palaa jos valoja ei ole käännetty päälle?
406 Coupe 3.0 V6 AT -01, 406 Coupe 2.0 -98, 207 RC -07
ex: 206 GTi -01, 406 SL 1,8 -99

jaajaaposo

  • Vieras
Siinäpä se just onklin että kun valot ei oo päällä ni paneelissa palaa valot ja kun valot laittaa päälle niin sit sammuu.

ATS

  • Vieras
Eiköhän syynä ole kuitenkin ne omat "viritykset" joita olette sen kaverisi kanssa tehneet niille paneelin ja puhaltimen sähköille :-[ Ja mistä valoista on kyse, sen näytön vai nappien valoista kun palaa/sammuu?

Nyt alan tosiaan jo uskomaan, että se vika on siinä paneelissa itsessään kun ohitusvirroilla alkaa jo muitakin sähköjä sekoittamaan. Tai se virtalukon pohja toinen vaihtoehto, jota en niinkään epäile tässä tapauksessa.

ATS

  • Vieras
Vai alkoiko sähköjen temppuilu silloin kun laitoit Xenonit?

jaajaaposo

  • Vieras
Se on ollu noin niin kauan kun olen omistanut tuon auton silloin kun kaikki muu puhallinta ja paneelia myöten oli kunnossa. Eli ei ole mistään virityksistä kiinni. Eikä myöskään xenoneista

jaajaaposo

  • Vieras
Ja tosiaan pelkästä näytöstä sammuu valot, mutta napeissa pysyy valot.

jaajaaposo

  • Vieras
Minä taas alan uskomaan että BSI boksilta olisi joku rele rikki kun katoaa virrat paneelilta ja puhaltimelta. Voisiko olla?

Pouseri

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 333
Ei lämmönsäätimessä ole näyttöä vai onko tuossa automaatti-ilmastointi? Ei ole BSI:tä -96:ssa
406 Coupe 3.0 V6 AT -01, 406 Coupe 2.0 -98, 207 RC -07
ex: 206 GTi -01, 406 SL 1,8 -99

ATS

  • Vieras
Minä taas alan uskomaan että BSI boksilta olisi joku rele rikki kun katoaa virrat paneelilta ja puhaltimelta. Voisiko olla?

Voisiko vika olla siinä paneelissa? Tai virtalukon pohjassa?

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 874
  • 407 3.0 V6 Sport
Jos ilmoitat auton tarkat tiedot ja DAMin, niin katson piirustuksia  ;).
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

taikuriz

  • Vieras
Mulla ne vaan himmenee ku käännän viiksestä =) mukavempi ajaa pimeellä ku ei paista silmään.

ATS

  • Vieras
Niinhän niiden kuulukin tehdä kun on varsinaiset ajovalot kytketty päälle.

jaajaaposo

  • Vieras
Ei lämmönsäätimessä ole näyttöä vai onko tuossa automaatti-ilmastointi? Ei ole BSI:tä -96:ssa

On automaatti-ilmastoitu malli.

Pouseri

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 333
Eli ilmeisesti näytön pitäisi himmentyä, kun valot kääntää päälle. Tarkista säätöyksikön juotokset tai kokeile toisella yksiköllä.
406 Coupe 3.0 V6 AT -01, 406 Coupe 2.0 -98, 207 RC -07
ex: 206 GTi -01, 406 SL 1,8 -99