Niinpäs tuo kaasaripösönen huikkaa vielä 10l / 100 km, vaikka mitä tekisi... kaasari puunattu, kansiremppa tehty (ei tosin kulutuksen takia) ja kaikki mahdolliset tiivisteet vaihdettu. Myös virranjakajalta tulevaa letkua on tullut imaistua ja tuntuu olevan siinäkin kalvo ehjä. Ja tottakai v-jakajan kansi, piuhat, pyörijä, tulpat ym. vaihdettu.
Auto kulkee mukavasti, ei nykäise, eikä tee mitään muutakaan temppuja. Ainoat viat on vaeltava tyhjäkäynti (heijaa n. +/- 100 rpm) ja toisinaan auton ulko- ja sisäpuolella tuntuva bensan löyhkä.
Onko kaasari siis niin kulunut, että siitä ei enää saa kalua? Näyttäis läppäakselin vartta pitkin vuotavan jonninverran löpöä imusarjan päälle. Voiko vuotava läppäakseli vaikuttaa kulutukseen noin paljon? Bensaletkuissakaan en ole huomannut mitään erikoista eli vuotoa (Ekkerissä oli reikä tankissa pohjan puolella ja siitä tuli lätäkkö auton alle, eikä sekään noin paljon vaikuttanut).