Mä tuossa sitä epäilin, että nollaako se tuon laskurin oikeasti, vai vaan kertoo jotta tankki on täysi, koska esim. C5 HDi tapauksissa osassa on lisäainesäiliössä jopa taso-anturi joka mittaa paljonko ainetta siellä on, ja jos se menee alle hälytysrajan - pelkkä lisääminen ei riitä vaan pitää vielä nollatakin jotain laskuria/kuitata hälytyspois. Tämä nollailu on tehtävä silti, vaikka siellä on se anturi ja anturi kertoo että pinta on "maxissa".
Ei, ei ole omakohtaista kokemusta, vaan lontoon puheisista foorumeista luettua tavaraa. Ja kommentoin tätä koska omaan 308 (2008) HDI:hin uskoisin joutuvani vaihtamaan samaisen pussin/sisällön ja siinä kohtaa ei voi olla liian viisas tekemään hommaa itse. PP2000 on vielä hankkimatta, mutta selvästikin mun on se tätä autoa varten hankittava. Tämän mun Jellonan kesytys vaatii kovat työkalut.