Kyllä minun käsittääkseni auton olisi/ tulisi olla suorassa jos tuon "tarkastuspropun" kautta meinaa vaihteistoöljyt tarkastaa. Sitten jos tuolta vain laskee kaikki ulos mitä tulee eturenkaat pukeilla ja laittaa saman määrän takaisin (mitä ulos siis tuli) niin asia on eri.
Jotain tälläistä "sama määrä takaisin" menetelmää ajattelin tarkoitettavan, ja kun sen tekee riittävän usein, niin lopunperin laatikossa pysyy käytökelpoiset öljyt. Lähtökohtaisesti määrän tulisi olla oikea, jolloin "vaihdon" jälkeen ollaan aloituspisteessä.
Toisaalta KHK-auton 350€ piti kutinsa ja lupasivat tehdä sen huuhteluvaihtona => otin ko. palvelun, ja kättä taskuun.
Tämän jälkeen ylläpidän öljyn käyttökuntoisuuden tällä 3l osavaihdolla DIY-mentelmällä
. Hiukan on epävarmuutta laatikon saamasta huomiosta, mutta myyjä kertoi tuollaisen osavaihdon tehneen, enkä näe syytä olla erimieltä. Huuhteluvaihdon jälkeen olo on kuitenkin varmempi.