Jos jotain kaipaisi katsastustoimintaan takaisin, niin vetokoukun sähköjen katsastus. Kun se olisi pakollinen edes vetokoukun asennuksen jälkeen, niin jäisi edes nämä pahimmat kötöstelyt pois kiusaamasta (seuraavaa) auton omistajaa muutaman vuoden kuluttua asennuksesta. Mielellään saisi kuulua ihan normaaliin katsastukseen, että nuo perävaunulle tulevat sähköt tarkistettaiiin, että rasialle tulee mitä pitää ja ne myös toimivat.
Tietty, jos ei etsittäsi aina sitä halvinta vaihtoehtoa, joka sitten poikkeuksetta on sellainen, joka asentaa ne sähköt sieltä missä aita on matalin eli väärin.
Mikäs johto 308:n koukun asennuksessa on vedettävä edestä asti? Kysyn siksi, että 508:ssa kaikki löytyi valmiiksi vasemman lokasuojan sisästä ja kontin pohjalta.