Otin tuossa kuvankin vuotokohdasta. Muovikotelo on ollut paikallaan, joten putkien laippaosat ovat päässeet ruostumaan, mutta kyllä nuo mutterit vielä aukeaa ja alumiiniputkien päälle on vain kertynyt laipasta ruostetta, joten toistaiseksi toimivat...
Väriainetta on vuosien saatossa päässyt leviämään vähän joka puolelle, mutta heti järjestelmän täyttämisen jälkeen väriainetta alkoi ilmaantua 1:llä merkityllä alueella. Eli kyllä höyrystimen liitosten on pakko olla tuossa, kun kerran siitä vielä vuotaa.
Elikkä 1 alueen tulo ja paluuputkien liitoksiin ei merkkiliikkeen varaosakuvista löytynyt tiivisteitä, vaikka kuristin on selkeästin erillinen osa.
2 alueen liitoksiin kuuluu O-renkaat 6457.R1 7,65mm sisämitalla ja 6457.R4 16,5mm sisämitalla. Nykyään ainakin Oulun Pörhöllä on heidän mukaan ilmastoinnin O-rengaslajitelma eli saattaisi löytyä tuonne O-renkaan puolelle sopivat, jos siellä ylipäätään sellaiset on.
Itse kuristin lähtenee irti irroittamalla etualalla päällekäin olevat kaksi mutteria, jolloin kuristin lähtee vetämällä pois kylmäaineputkien irroittamisen jälkeen. Kuvassa nro.3 on pultin kierreosa, joka on höyrystimen puoleisessa laipassa kiinni eli kuristin puristetaan laippojen väliin kiristämällä etupuolella olevat mutterit.