Perinteiset. Neulaventtiili, tiivisteet, kalvot ja koho menivät vaihtoon. Läppäakselia tiivistin teflonpuslalla, mutta kaasutinexpertin mukaan ilmavuoto tuosta ei haittaisi mitään. Samoin meni puola uusiksi. Sitten säädettiin reippaasti. Venttiilien tarkistus, olivat kunnossa ja sytytyksen ennakko myös. Samoin seoksensäätöruuvi tiivistettiin, ettei saa ilmaa kierteistä (tiedä häntä tarpeellista, mutta vanha oli todella horo).
Suurin vitutusta aiheuttanut vika oli, että painoi sammutuksen jälkeen osan bensasta kaasariin. Tämän jälkeen ei lähtenyt käyntiin ilman kunnon pyöritystä ja silloin pukkasi reippaasti savua. Vielä jos tuon tyhjäkäynnin saisi toimintaan niin johan olisi mukavaa. Pitäisi läppä saada aukeamaan enemmän, kun sitä sormella avittaa niin käynti paranee.
Vaikea sanoa mikä korjaus minkäkin vian poisti, mutta ainakin vettynyt koho aiheutta tuota bensan painumista kaasuttimeen. Toivottavasti onnistut korjauksessa, aika monta hetkeä tuota kaasutinta tuli ihmeteltyä.