Kirjoittaja Aihe: 607 - Toinen lähivalo ei toimi  (Luettu 4312 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Peugeotti

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 97
Vs: 607 - Toinen lähivalo ei toimi
« Vastaus #15 : 11.10.2020, 12:44:58 »
Kiva, että joku kokee saavansa näistä päivityksistä jotain. Yritän tuoda keskusteluun auton tekniikasta ymmärtämättömän ihmisen näkökulmaa. Asioita, jotka saattavat kiinnostaa samankaltaisia ihmisiä, kuin minä. Kun hankkii vanhemman auton, niin edessä on väkisin kaikenlaista pientä ja mieltä saattaa askarruttaa, että onko joku asia ominaisuus ja siten normaalia vai ei. Pitääkö siitä olla huolissaan, paljonko se maksaa, voiko tehdä itse jne. Varsinkin, kun tieto tekniikasta on puutteellista ja ei kykene itse suorittamaan monimutkaisia korjauksia.

Tämä saa olla itselleni myös ensimmäinen auto, jonka sielunelämään yritän paneutua ja pyrin tekemään kaikki ne asiat itse, johon suinkin kykenen. Tätä foorumia lukiessa onkin saanut jo paljon vinkkejä.

imaS

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 647
Vs: 607 - Toinen lähivalo ei toimi
« Vastaus #16 : 11.10.2020, 15:27:51 »
Polttimon liitin lämpenee ja lopulta sulaa huonosta kontaktista johtuen. Jos polttimo on palanut niin siitä ei mene enää virtaa ja liitos ei lämpene. Kannattaa katsoa onko liitin löystynyt ja kuinka hyvin se enää johtaa sähköä. Pienikin vastus vähentää valotehoa.
405 Mi16x4 -90, 406 Coupé V6 -01

Peugeotti

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 97
Vs: 607 - Toinen lähivalo ei toimi
« Vastaus #17 : 11.10.2020, 19:17:20 »
Kiitos vinkistä.

Yritin kyllä putsailla niitä pintoja ja toinen liitin oli kyllä löysä. Ajattelin, että se on murtunut, mutta se voi tosiaan olla myös löysällä. Täytyy tarkastaa ne vielä kunnolla ja tarvittaessa vaihtaa.