Akkun (sen ainoan takakontissa olevan) napajännite oli 12,3 V yön seisonnan jälkeen. Tuossa on jonkin verran kulutusta, sillä takaluukun avauksesta sisävalot syttyvät ja niiden sammuttuakin palaa ainakin takakontin valo. Mittasin myös jännitehäviön akun miinusnavasta auton runkoon. Se oli alle 1 mV. Sitten käynnistin koneen, minkä jälkeen napajännite oli 14,2 V ja jännitehäviö miinusnavasta runkoon 2-3 mV (toiseen suuntaan kuin edellä). Työmatkan jälkeen mitattuna napajännite oli 12,5 V.
Tuon perusteella laturi, akku ja akun maakaapeli ovat kunnossa. Akku lienee alkuperäinen, ainakaan kevään 2009 jälkeen sitä ei ole vaihdettu.
Eilen illalla ja tänään auton tilanne on palunnut lomaa edeltävälle tasolle eli vikoina "vain" moottorivalo (antipollution fault) ja ABS-valo (ABS/ESP pois käytöstä). Jarruvalo, STOP-varoitus, turvatyyny/turvavyövaroitus, cruisen ja nopeusmittarin toimimattomuus ovat parantuneet itsestään.