Nimenomaan harrastushenkeä on syytä olla, jos pitää yli 20 v. autoa vielä jokapäiväisenä käyttöautona. Kilometrit vaikuttaa järkevyyteen, jos autolla on rullattu 15 tkm/v, niin 22-vuotiaana mittarissa on 330 tkm ja vikoja voi alkaa olla kohtuuttoman paljon. Omien kokemusten mukaan 100-200 tkm menee jarrujen, pakoputken ja satunnaisten nivelten vaihdolla. 200-250 tkm voi mennä vielä hyvin kivuttomasti, mutta 250 tkm eteenpäin riittää korjattavaa. Sinänsä iällä ei ole paljoakaan merkitystä vaan kilometreillä, 150 tkm ajetulla 20-vuotiaalla voi olla käyttöikää vaikka kuinka. Lasten autot on hankittu vanhoina, mutta suht' vähän ajettuina ja erittäin halpaa on ajaminen niillä ollut ja myydessä on saanut lähes saman mitä ostaessa. Lisäksi nämä vanhat vähänajetut on poikkeuksetta hinnoiteltu käyttöarvoon nähden erittäin edullisiksi. Tarvikekatalysaattori on ollut 605:ssa alla 20 vuotta ja täysin ok. Tytön autoon (206 -00) ostin käytetyn katin, kun ei mennyt päästöistä läpi, maksoi 50 € ja taas toimii. Tarvikeosia taas kun ostelee, niin aina kannattaa ostaa laatuosa vaikka maksaisi tuplat siihen halvimpaan nähden.