« Vastaus #27 : 13.01.2022, 13:04:38 »
Hyvä kun noista tulpista on kuvat tallessa.
Suurin epäilys on kyllä niissä.
Kannattaa olla nyt tarkkana huollon suuntaan, mitä puhuu ja kysyy.
Ja kirjallisena (sp) vahva epäilys tulppien suuntaan, kuitenkin selkein syy ollut uudemmissakin moottoreissa konerikkoihin.
Ja vaikka kova luotto onkin huoltoon ollut, sattuu niitä virheitä paremmissakin piireissä.
Ei muuta kuin neuvottelut käyntiin asiallisesti mutta jämäkästi.
Kirjattu
Edelliset, aikajärjestyksessä: Escort 1.3 -81, Kadett 1.3 S -83, 309 1.6GR -88, Mi16 -88, Accord 2.0 -93, 406 SR 1.8 16V -98, 406 SV 2.0 GW Aut, SV:n aikaiset II-autot: Omega 2.0 -89, 309 1.4 xl- 90, 309 1.6 GLX -91, Transit -88, Ducato -01, 405 1.6 GLX Wagon ensin II-autona, sitten ykkösautona. 306 1.8 16V Wagon -98, Focus -04, 508 SW ALLURE 2.0 HDI 140 -11, 508:n aikaiset II-autot:Transit -03 ja -07
NYT: 405 Mi16 -92, 2008 1.2 aut. -21 ja Boxer L3H2 163 -19
Pojalla nyt: 206 RC -04