Tulipa selvitettyä.
Kävin kaikki molempien penkkien alla olevat liittimet läpi contact cleanerillä useaan kertaan samalla aukoen ja sulkien liittimiä. valo paloi edelleenkin, mutta yllätys yllätys, seuraavana päivänä rouva ilmoitti että valo oli sammunut. Nyt se on pysynyt sammuksissa jo kolme päivää. Eli vika on ilmeisesti korjaantunut.
Vikakoodina oli 805 ja 807, katkos tulilangassa ym.
Saamaan syssyyn syttyi ABS valokin, ja vikakoodi osoitti vas. etupyörä. Anturissa oli kunnolla raapimajälkiä, ja myös anturikehässä reilusti jälkeä. Ruoste oli turvotellut kehää, ja anturi osunut siihen. Anturikehä on "naaras" tyyppinen tikapuun näköinen kehä siinä vetoakselin pään ympärillä. Irroitin vetarin ja rälläkällä hioin vetarista ruostekertymät tasaisesti pois, ja naputtelin uuden kehän paikoilleen. Uusi anturi ja homma pelaa. Kustannus 50€ Katsastusmieskin oli tyytyväinen.