Sen verran viime kerrasta viisastuneena tiedän, että tuo "irtopääty" on öljypumppu. 607-osiossa oli EW12J4 koneeseen jouduttu öljykanavan tiiviste uusimaan. Ite vaihdoin tuon ison tulpan alle uuden USIT-tiivisteen ja kampiakselin stefan sekä öljypumpun käyttöholkin O-renkaan. (Kyseisessä moottorissa RFR oli jämpti kiilalukitus kampiakselin hihnapyörällä) Tämän jälkeen koekäytössä ilmeni vuotoa jakohihnan suojakotelon kiinnityspultin reiästä. Lyhensin alkuperäistä pulttia ja hitsasin sen kantaan pätkän kierrettä, jolloin siitä tuli eräänlainen pinnapultti. Asensin pultin vuotavaan reikään kierrelukitteen ja kupariprikan kera, jonka jälkeen vuoto tyrehtyi. Hihnakotelon kiinnitysreikää piti hieman suurentaa, että se mahtuu tuon pinnapultin kannan päälle. Lisäksi tein holkin, joka mutterilla kiristettynä painaa suojaa paikalleen.