No niin, nyt on tutkittu ja hutkittu.
Sain auton käymään, mutta löytynyt vika ihmetyttää.
Kun mittaan ilman virtoja niin releen nastassa 14 on 12V, kun väännän virrat päälle niin se tippuu yhteen volttiin. Nasta 14 on siis kelan toinen nasta ja toinen on nasta 7, joka menee ECUun. Kun jännite laskee nastassa 14 niin myös nastat 4,5,6 ja 13 tippuvat samaan 1-volttiin. Tämä ei mene kaaliin, koska releen kärkienpuolelle tuleva jännite nastoissa 8 ja 15 pysyy nätisti 12V:ssa.
Kysäri kuuluu: miten ihmeessä kelan puoleinen jännite vaikuttaa kärkien jänniitteeseen? Mun vaihtoehdot a) mulla on väärät kuvat b) ranskalainen on keksinyt jotain uutta ja ihmeellistä
Homman ratkaisin niin että vedin suoran sähkön sulakkeen kautta nastaan 14 ja auto lähti pelaan. Nyt vaan epäilyttää, kun tuo kytkentä pelaa miten satuu. Jos kuvat on väärät niin mulla on kohta akku tyhjä.
Releen "toinen"puoli pelaa ihan ok.
Tässä vielä kuva kaksoisreleestä ja pinnijärjestys on seuraava:
14 jatkuva 12V 15A sulakkeen kautta
8 ja 15 jatkuva 12V pääsulakkeiden kautta ja yhden pienemmän
7 ECUlle (maa?)
4 Pumpulle
5 EGR-venttiili?
6 ECUlle
13 ECUlle