Aloin ottamaan pois laturin hihnan joka vaihto kunnossa,siinäkin meni pari tuntia kun kiristys systeemi pyöräkotelon alla ja kiristys kuusiokolo korkannut;leikkureilla hihna poikki ja siirtoleukapihdeillä/crc suihkeella sain ruuvin pois,sitten vuorossa oli kampiakselin hihnapyörän mutterin avaus joka perinteisesti tiukalla:1.paineilma räikällä, ei lähtenyt 2.bilteman 39 euron sähköräikällä, ei lähtenyt 3.startia pyörittämällä räikkä sopivasti tuettuna, ei lähtenyt.4.Kaveri polkee jarrua ,vaihde 4:lle ,toinen vääntää motonetin 60cm vartisella avaimella,onnistui.Sen jälkeen merkkaus hopea tussilla nokka akseliin ja sen hihnapyörään jossa muuten pieni piste merkkinä muutenkin ja kampiakselin hammas rattaaseen jossa ja viiva merkki kuvassa alas päin,tein vielä omia merkkejä hopea tussilla.Kansi vielä paikallaan koska sumutin crc:tä siihen koloseen piri pintaan mihin kannen pultti katkesi,liotkoon siinä ensin,sitten ajattelin ottaa kannen pois ja hitsata jäljellä olevaan pultin nysään mutterin jos ei hyvillä pihdeillä sitä ennen onnistu,homma jatkuu,,,,
[ylläpito on poistanut liitteen]
[ylläpito on poistanut liitteen]
[ylläpito on poistanut liitteen]
[ylläpito on poistanut liitteen]