Kirjoittaja Aihe: 508 - Ruostesuojaus, lokarit ja roiskeläpät  (Luettu 10637 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PUG-508

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 7 679
Vs: 508 - Ruostesuojaus, lokarit ja roiskeläpät
« Vastaus #30 : 25.08.2016, 04:44:54 »
Itse laitoin kolmella popniitillä tuon roiskeläpän kiinni. Ulkomailta saa tilattua tuollaista roiskeläppää jossa korkeutta enempi, eli suojaa lokaria paremmin.
Peugeot 508 & Peugeot 607

PgPete

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 046
Vs: 508 - Ruostesuojaus, lokarit ja roiskeläpät
« Vastaus #31 : 19.01.2017, 11:49:50 »
Noniin. Eilen laitettiin original- roiskeläpät paikoilleen. Alle ensin epoksipohjamaali ja pintamaali. Työn suoritti Veho Vauriokorjaamo Tre. Hinta 40€ takalokarin maalauksen yhteydessä (parkkipaikkakolhu).
Siisti lopputulos, mutta voisihan nuo olla ylemmäskin nousevat kumiset. Mutta mennään nyt noilla, tyhjää parempi.  :)
Edelliset, aikajärjestyksessä: Escort -81, Kadett 1.3 S -83, 309 1.6GR -88, Mi16 -88( Paras autoni tähän mennessä) Accord 2.0 -93, 406 SR 1.8 16V -98, 406 SV 2.0 GW Aut, (jakaa toisiksi parhaan autoni tittelin 508:n kanssa. Oli 7v. itsellä) SV:n aikaiset II-autot: Omega 2.0 -89, 309 1.4 xl- 90, 309 1.6 GLX -91, Transit -88, Ducato -01, 405 1.6 GLX Wagon ensin II-autona, sitten ykkösautona, 306 1.8 16V Wagon -98, Focus -04 ja
NYT: Transit -07 ja
508 SW ALLURE 2.0 HDI 140 -11 (DW10B)