Kirjoittaja Aihe: 508 - Pyöränlaakereiden vaihto  (Luettu 5928 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

cola

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 227
Vs: 508 - Pyöränlaakereiden vaihto
« Vastaus #45 : 27.05.2017, 14:06:54 »
Onko alkuperäisissä laakereissa ollut merkintää valmistajasta.

Aakku

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 114
Vs: 508 - Pyöränlaakereiden vaihto
« Vastaus #46 : 27.05.2017, 20:02:43 »
Mullakin meni vasen etulaakeri 95 tuhannen kohdalla.
Miksi se on useimmiten vasen etulaakeri? Luulisi painon kohdistuvan enemmän ojan puolelle oikealle. Vai johtuuko se juuri siitä?

ikiteekkari75

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 252
Vs: 508 - Pyöränlaakereiden vaihto
« Vastaus #47 : 27.05.2017, 23:07:43 »
Minä olen  ihmetellyt oikean etupyöränlaakerin nopeampaa kulumista. Itsellä suurin rasitus laakereille on motarin rampista poistumiset

PgPete

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 846
Vs: 508 - Pyöränlaakereiden vaihto
« Vastaus #48 : 27.05.2017, 23:11:39 »
Ei ole vielä mennyt yhtäkään laakeria, 129tkm. No kun menee niin vaihdatellaan sitten.
Edelliset, aikajärjestyksessä: Escort -81, Kadett 1.3 S -83, 309 1.6GR -88, Mi16 -88( Paras autoni tähän mennessä) Accord 2.0 -93, 406 SR 1.8 16V -98, 406 SV 2.0 GW Aut, (2. paras autoni, oli 7v. itsellä) SV:n aikaiset II-autot: Omega 2.0 -89, 309 1.4 xl- 90, 309 1.6 GLX -91, Transit -88, Ducato -01, 405 1.6 GLX Wagon ensin II-autona, sitten ykkösautona, 306 1.8 16V Wagon -98, Focus -04 ja
NYT: Transit -07 ja
508 SW ALLURE 2.0 HDI 140 -11 (DW10B)