Kirjoittaja Aihe: 508 - Maali irtoaa etupyöräkoteloiden reunoista ja helmasta  (Luettu 5779 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PUG-508

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 7 665
Meillä 508 110tkm ajettu vm. 2011 eikä mitään ongelmaa.  Roiskeläpät olleet uudesta asti edessä ja takana.
Peugeot 508 & Peugeot 607

PgPete

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 846
Noniin. Eilen laitettiin original- roiskeläpät paikoilleen. Alle ensin epoksipohjamaali ja pintamaali. Työn suoritti Veho Vauriokorjaamo Tre. Hinta 40€ takalokarin maalauksen yhteydessä (parkkipaikkakolhu).
Siisti lopputulos, mutta voisihan nuo olla ylemmäskin nousevat kumiset. Mutta mennään nyt noilla, tyhjää parempi.  :)

Olen oikein tyytyväinen tähän korjaukseen. Ei tuo iso ja kallis vaiva ollut laittaa. Tosiaan kaareen kannattaa vielä pensselillä laittaa kiveniskumassaa.
Edelliset, aikajärjestyksessä: Escort -81, Kadett 1.3 S -83, 309 1.6GR -88, Mi16 -88( Paras autoni tähän mennessä) Accord 2.0 -93, 406 SR 1.8 16V -98, 406 SV 2.0 GW Aut, (2. paras autoni, oli 7v. itsellä) SV:n aikaiset II-autot: Omega 2.0 -89, 309 1.4 xl- 90, 309 1.6 GLX -91, Transit -88, Ducato -01, 405 1.6 GLX Wagon ensin II-autona, sitten ykkösautona, 306 1.8 16V Wagon -98, Focus -04 ja
NYT: Transit -07 ja
508 SW ALLURE 2.0 HDI 140 -11 (DW10B)

PgPete

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 846
Sori, jäi mainitsematta että tuo edellisen kommenttini lainaus oli 508 - Ruostesuojaus, lokarit ja roiskeläpät -aiheesta. Kannattaa tsekata se, hyviä vinkkejä. :)

http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=61592.0

Tosiaan ed.main. 40euroon sisältyi muutaman neliösentin maalaukset helmojen päissä ja kulmapalojen/roiskeläppien asennukset Vehossa muun maalaustyön yhteydessä. Piti tuo homma itse tehdä mutta tuli sopivasti muuta maalaustarvetta niin tekivät samalla. Kannattaa tuon lisäksi vetää lokarin kanttiin kiveniskumassa pienellä pensselillä, vanha konsti. Jos haluaa noiden pysyvän pitkään nättinä. ;)

Nuo kulmapalat istuu ihan nätisti ja suojaa tuon kriittisimmän kohdan hyvin.
Edelliset, aikajärjestyksessä: Escort -81, Kadett 1.3 S -83, 309 1.6GR -88, Mi16 -88( Paras autoni tähän mennessä) Accord 2.0 -93, 406 SR 1.8 16V -98, 406 SV 2.0 GW Aut, (2. paras autoni, oli 7v. itsellä) SV:n aikaiset II-autot: Omega 2.0 -89, 309 1.4 xl- 90, 309 1.6 GLX -91, Transit -88, Ducato -01, 405 1.6 GLX Wagon ensin II-autona, sitten ykkösautona, 306 1.8 16V Wagon -98, Focus -04 ja
NYT: Transit -07 ja
508 SW ALLURE 2.0 HDI 140 -11 (DW10B)