Kellon kuori oli syöpynyt, eli alipaine pääsi sitä kautta karkuun. Kellon toinen kiinnitysruuvi on niin pahassa paikassa, jotta en alkanut irroittamaan. Ainakaan minun työkaluilla ei olis päässyt ruuviin käsiksi.
Otin oikean eturenkaan ja lokasuojan muovin pois ja tein pikakorjauksen. Hölväsin koko nipan puoleisen seinämän täyteen sikafleksiä, kun olin ensin ottanut pahimmat karstat hiekkapuhalluksella. Toki toinen reikäkin suureni samalla. Painoin sikafleksin päälle vahvikkeeksi lasikuitukangasta. Kunhan kuivaa, niin pitää kokeilla, miten onnisti. Varovasti imemällä ei näyttänyt enää vuotavan, mutta en täysillä imenyt, kun sikaflex ei vielä kuivunut.
Autolla ajettu lähes 400000km, joten remppaa alkaa olla. Pitää lähiaikoina vaihtaa uudempaan. Itse moottori vielä hyvässä vedossa. Ei kuluta öljyä, eikä savuta. Nuo apulaitteet alkavat tulla tiensä päähän. Mutta kohtuuhinnalla tuosta selviää, kun itse tekee työt ja etsii edullisimmat osat.