Kyllä kait Sinö itse katsot autostasi poistettujen maksullisien osien kunnon, vai ? Miltä se päätykoppa näytti ? Miksi oli vaihdon tarpeessa ?
Kumpi verstastyyppi tällä kertaa on tämän " tumpuloinnin " tehnyt, pikkupaja vai merkkiliike ? Aika näyttää muuttuneen sellaiseksi,että arviolta noin puolet molemmista verstastyypeistä tekee vajavaisia suorituksia,elleu auton omistaja ole tilannetta valvomassa. Ja osahan varmistaa oman " tumpulointirauhansa" jopa sillä,että hallin ovella on teksti " vain henkilökunnalle ". Sen suijissa saavat " sutatata" aivan rauhassa ja jälki on nykyisin sen mukaista.
Arvelen tapauksessa ongelman taustasyyksi joko mainitsemani " tumpuloinnin " itse huoltotöissä tai toinen haarra voi olla se,että just NYT alkoi vanha akselin stefa laskemaan vähän öljyä läpi,kun tuli tunnit täyteen. Jossakin yhteydessä olen kuullut puhuttavan,että osassa autoja on hyvin tarkkaan luokiteltu ne öljyt joita auton tiivisteet sietävät ja väärät öljytyypit " sulattavat" tiivisteet pilalle...................
Toivon todella,että ongelman syyksi paljastuu se lievin tunarointi eli,että öljyä on kaadettu täyttöreiän viereen ja nyt sitä sieltä valuskelee vähemmäksi............................