Saattaa olla ihan tuo ZF 4HP14, mitä myös 405:sessa on käytetty. Oli kai noita jollain toisellakin vaihteistolla varustettuja, muistaakseni löytyivät 306:sen omasta käyttöoppaasta.
Suodatin on vaihteiston öljypohjan alla, se pitää vaihtaa viimeistään 200tkm paikkeilla. Oikean suodattimen saa tarvikeliikkeestä tilaamalla, kun tietää vaihteiston 10-numeroisen tyyppinumeron. Ilman sitä numeroa ei kuulemma suodattimien maahantuoja osannut lähettää varmasti oikeaa mallia.
Jarrupanta kannattaa säätää/säädättää ajoissa, ettei suttaa pilalle.
Öljyt kannattaa vaihtaa - varsinkin jos ei ole tietoa vaihdoista - pari kertaa peräkkäin n. 500km välein. Öljynvaihdossa vaihtuu kerrallaan muistaakseni 2.5 litraa, kokonaistilavuuden ollessa 6 litraa. Öljyksi käytin itse Mobil ATF220:stä, tosin viimeisimmät vaihdot oli Castrolin ATF-öljyä, joka tuntui paremmalta tavaralta.