Kirjoittaja Aihe: 3008 - Taka-akselin värinänvaimennus  (Luettu 3674 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ilmari100

  • Vieras
Vs: 3008 - Taka-akselin värinänvaimennus
« Vastaus #15 : 18.04.2018, 10:30:20 »
Eli ei taida onnistua?

PgPete

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 769
Vs: 3008 - Taka-akselin värinänvaimennus
« Vastaus #16 : 18.04.2018, 12:44:00 »
Kai se onnistuu kun soittaa purkaamolle?
Ks. MJ:n kommentti.
Ai jousiteräksen hitsaaminen, olettaisin ettei tule kestämään.
Edelliset, aikajärjestyksessä: Escort 1.3 -81, Kadett 1.3 S -83, 309 1.6GR -88, Mi16 -88, Accord 2.0 -93, 406 SR 1.8 16V -98, 406 SV 2.0 GW Aut, SV:n aikaiset II-autot: Omega 2.0 -89, 309 1.4 xl- 90, 309 1.6 GLX -91, Transit -88, Ducato -01, 405 1.6 GLX Wagon ensin II-autona, sitten ykkösautona. 306 1.8 16V Wagon -98, Focus -04, 508 SW ALLURE 2.0 HDI 140 -11, 508:n aikaiset II-autot:Transit -03 ja -07
NYT: 405 Mi16 -92, 2008 1.2 aut. -21 ja Boxer L3H2 163 -19
Pojalla nyt: 206 RC -04

SEL

  • Vieras
Vs: 3008 - Taka-akselin värinänvaimennus
« Vastaus #17 : 18.04.2018, 14:40:46 »
Kolariautosta ehjä kallistuksenvaimennin, tai koko askeli?

Soita TonisTakeover:ille, osaavat sanoa voiko vaihtaa ja oletan että osakin löytyy käytettynä sieltä.
http://www.tonistakeover.com/

ilmari100

  • Vieras
Vs: 3008 - Taka-akselin värinänvaimennus
« Vastaus #18 : 08.05.2018, 09:13:55 »
Päivitystä asiaan. Ei se ollutkaan mikään tanko, vaan aika ohutseinämäinen putki.

Putkessa oli Y muotoinen halkeama. Koitin hitsata sen umpeen. Mulla ei ollut kuin MIG käytössä ja vedin sillä. En jaksanut repiä koko akselia pois, joten siellä oli hiukan ahtaat paikat, mutta toistaiseksi on kestänyt.

Noissa kuvissa näyttää siinä keskellä olevan joku vaimennin. Minulla sellaista ei ollut ollenkaan, lieneekö tippunut. Tanko on ollut siis suojaamattomana tuosta kohtaa, muualla on sellainen muovisuojus. Tuossa avoimessa kohdassa putkea oli toinenkin reiän alku, jonka sulatin umpeen.