Auto: 2004 406 3,0 V6 Executive.
Taitaa mennä tämän ketjun aihealueeseen kun näyttäisi samaa "ongelmaa" olevan.
Eli ensinnäkin auton lämpeäminen, lämpömittari ei nouse vielä 10 kilometrinkään ajon jälkeen täysin 90 asteeseen eli ohjaamoon ei kuumaa ilmaa tule tuona aikana. Joku aika sitten termostaatti ja lämpötunnistin vaihdettu. Toki sitten kun kone pääsee sinne 90 asteeseen, niin ei jäähdy vaikka millaista ajoviimaa tulisi. Haaleaa alkaa käsisäädöllä puhaltamaan jo ihan parin kilometrin jälkeen.
Ja se automaatti-ilmastointi, itse en näillä talvekeleillä pysty lähes koskaan alle 24 asteen pitämään pyyntiä, koska muuten auto ei lämpene tarpeeksi, hyvä jos tuollakaan. Ei pitäisi ilmeisesti mikään ominaisuus olla, koska ajelin jokin aika sitten hieman vanhempaa samanlaista autoa 2.0 koneella, ja siinä taas 20 asteen pyyntilämpötila lämmitti auton todella lämpimäksi, plus sitten se, että moottori lämpesi muutamassa kilometrissä 90 asteeseen.
Mahdollisia vikakohtia kaivataan?