Pari Mitsun 70 A laturia on tullut purettua, tosin viimeisestä operaatiosta on ainakin 6-vuotta.
Ne kolme ruuvia tosiaan auki ja kyllä se halkeaa jommasta kummasta tumman (käämiosa) ja vaalean (alumiininen kotelo) välistä. Loogisesti ajateltuna sen välin pitäisi olla lähempänä käyttöpyörää, mutta ku ei voi mitenkään muistaa. Tiukassa se on saletisti mutta kärsivällisyyttä, ei liikaa voimaa ettei mitään hajoa. Hihnapyörää ymv, ei tarvitse irroittaa jos et vaihda laakereita. Takalaakeri ei voi rikkoa hiilipidikettä, ne ei ole samalla linjalla.
Kannattaa vaihtaa laakerit samalla, ne on ihan stadardi laakeri kauppa kamaa. Hiilien asentamisen jälkeen työnnät vaan jonkun metallilangan (paperiklemmari ymv.) kotelon päädyssä olevasta pienestä reijästä, näin hiilet pysyy niin syvällä asennus rööreissään että laturin saa takaisin nippuun.