Auto: 2005 607 3,0 V6 Executive (ES9A, XFV, VF39UXFVJ92204317, 192 000 km).
Liikkeelle lähtiessä ohjaus tuntui raskaalta ja ilmastointi pimeni. Ajaessa ei tullut ajotietokoneeseen vikailmoitusta, mutta kulutuslukemia ei saanut näyttöön. Vakionopeuden säädin ei toiminut. Moottorin häiriövalo paloi.
Ajoin sen 10 km mitä oli matkaa kotio, enkä sammuttanut tai muuta konstailua. Automaattia käytin manuualilla ja haki kierroksia, eikä röpöttänyt. Pihassa sammutin auton ja käynnistin uudestaan => auto toimi normaalisti. Laitoin PP2000 kiinni ja kokonaistesti päälle.
Rengaspaine valvonnasta vika, koska se on otettu pois päältä. Perinteinen suspension faulty, hetkellinen vika, takana vasen ja oikea, tämäkin tuttua ja niistä oli saatu herjat näyttöön aikoinaan. Myös aiemmin havaittu moottorin tietokoneesta saatu vakkarin nopeuden rajoittimen yhteneväisyys lisättynä uudella hetkellisellä viallä "vastinkohdan anturin singaali".
Kuvan koko ei suostu muuttumaan paitsi niin pieneksi, ettei sitä saa luettua.
Häriö sinällään ei varmaan edes johdu näistä, mutta jos näitä haluaisi poistaa, niin ei ole tietoa miten edetä. Sinällään huvittavaa, että tuolla jatkuvallakin vialla tuntuu rajoitin toimivan. En sitä kyllä koskaan käytä, mutta joskus kokeillut.