Äänestys

Anna arvosana

Arvosana 5
3 (20%)
Arvosana 4
4 (26.7%)
Arvosana 3
3 (20%)
Arvosana 2
2 (13.3%)
Arvosana 1
3 (20%)

Äänestäjiä yhteensä: 7

Kirjoittaja Aihe: ESPOO - Automaa Oy  (Luettu 11991 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

SamiK

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 11 076
  • Kuolema kuittaa univelat...
Vs: ESPOO - Automaa Oy
« Vastaus #15 : 20.08.2007, 13:44:20 »
Työn laatu on silmiä hivelevää, ei mitään merkkiä mistään korjauksesta. Palvelu oli hyvää ja asiantuntevaa, kehoitettiin vielä tarkkailemaan kromilistojen liimauksia ja palaamaan korjaamolle jos alkaa repsottamaan. Lisäksi auto oli pesty kokonaan.

Nyt on listat vaihdettu takuuseen, palvelu oli nopeaa ja jälki siistiä. Pyydettiin edelleen tarkkailemaan listojen kiinni pysymistä ja palaamaan asiaan jos ei vieläkään pysy, seuraavalla kerralla liimataan jos ei muuten onnistu.
Kiittämättömyys on maailman palkka. Mikään hyvä ei kestä ikuisesti, vain kurjuus on pysyvää.

SamiK

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 11 076
  • Kuolema kuittaa univelat...
Vs: ESPOO - Automaa Oy
« Vastaus #16 : 26.08.2007, 00:29:22 »
Nyt on listat vaihdettu takuuseen, palvelu oli nopeaa ja jälki siistiä. Pyydettiin edelleen tarkkailemaan listojen kiinni pysymistä ja palaamaan asiaan jos ei vieläkään pysy, seuraavalla kerralla liimataan jos ei muuten onnistu.

No niin, joku kuppa sateen ja listojen kiinni pysymisen välillä on, sateen jälkeen listat on irti. Auto on menossa uudestaan listan liimaukseen. Kaikki on hoitunut hienosti, varaosa takuuseen. Se mikä on merkille pantavaa Espoon Automaan kanssa että nyt on kolmas kerta kun autoa joutuu käyttämään siellä saman vian takia ja kolarikorjaamon vastaava lupasi pyytämättä sijaisauton alle ilman kuluja (ehdotti itse), ennenkin espoo on hoitanut nämä ikävät uudelleen käymiset hienosti. Annetaan sijaisauto ilmaiseksi jos joutuu käymään enemmän kuin kaksi kertaa, kerrassaan loistavaa palvelua.
« Viimeksi muokattu: 26.08.2007, 00:37:13, kirjoittanut SamiK »
Kiittämättömyys on maailman palkka. Mikään hyvä ei kestä ikuisesti, vain kurjuus on pysyvää.

lexa

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 128
Vs: ESPOO - Automaa Oy
« Vastaus #17 : 26.08.2007, 07:46:24 »
Mun mielestä sijaisauto pitäisi aina antaa siinä tapauksessa, mikäli korjauksen arvioitu kesto on ns. työpäivän mittainen. Se olisi jo palvelua se.
Nyt Honda Accord Tourer Executive 2,0 vm.2010, vaimolla Peugeot 206 SW X LINE 1,4 vm.2003

Edelliset:Peug. 405 1,9 GRI vm.1991, Peug. 406 ST2,0 vm.2001, Peug. 309 1,4 vm.1989, Peug 403 farm. 2xPeug 404, VW kupla, Datsun 100A, Peug 504, Volvo 244 aut, Peug 505, Peug 205, Saab 90,

3072.03D

  • Vieras
Vs: ESPOO - Automaa Oy
« Vastaus #18 : 26.08.2007, 13:25:37 »
Ajovalot säädettiin niin persiilleen ylös ettei edes alaspäinsäätö rittänyt korjaamaan niitä...

SamiK

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 11 076
  • Kuolema kuittaa univelat...
Vs: ESPOO - Automaa Oy
« Vastaus #19 : 13.09.2007, 16:36:44 »
Auto kävi listojen liimauksessa, itse korjaamo vastaava ei ollut paikalla mutta asentaja hoiti asiakaspalvelun, auton korjauksen, sijaisauto järjestelyt ja soittikin vielä kun työ oli valmis. Pyydettiin edelleen seuraamaan listojen kiinni pysymistä koska uudesta liimasta ei ole vielä kokemuksia. Hyvää palvelua.
Kiittämättömyys on maailman palkka. Mikään hyvä ei kestä ikuisesti, vain kurjuus on pysyvää.

PekkaTi

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 780
Vs: ESPOO - Automaa Oy
« Vastaus #20 : 22.12.2007, 20:37:22 »
Täytyy muuten sanoa, että muuttui käsitykset automyyjistä kun tuon 307:n tuolta Automaasta käytettyjen puolelta Artolta osti, palvelu oli kautta linjan asiallista ja joustavaa. Jos olette käytettyä ostamassa, niin kannattaa lähteä Arton kanssa juttusille, jos löydätte :D
Nykyinen: 308 SW Active 112 e-HDi 2-tronic vm. 2012
Edelliset: 307 Wagon Premium Plus HDi (66 kW), vm. 2007, 306 ST HDi (66 kW) vm. 2001, Renault 19 TXE Chamade vm. 1991, Peugeot 205 vm. 1985



SamiK

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 11 076
  • Kuolema kuittaa univelat...
Vs: ESPOO - Automaa Oy
« Vastaus #21 : 01.03.2008, 12:16:44 »
Auto 206 ja aihe 60 tkm huolto.

Palvelu oli ollut paljon parempaa kuin Konalassa, pelkkää kiitosta tuli palvelusta.
Kiittämättömyys on maailman palkka. Mikään hyvä ei kestä ikuisesti, vain kurjuus on pysyvää.

SEL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 138
Vs: ESPOO - Automaa Oy
« Vastaus #22 : 03.03.2008, 14:45:19 »
Kyseisen liikkeen varaosapalvelu on parasta mitä kohdalleni on Peugeot liikkeessä sattunut. Ystävällistä ja osaavaa.
Saab 96 -65, Fiat 128 -75, Ford Escort Mexico -74, Toyota Crown dsl. -74, Opel Ascona dsl. -80, Renault 18 -84, Mazda 323 -87, Toyota Carina Farmari -89, Peugeot 605 -91, Peugeot 406 HDi ST GW -00, Peugeot 406 HDi ST GW -01, Peugeot 406 HDi GW Executive Automatic -04, Peugeot 3008 e-HDi 2Tronic 2012.

SEL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 138
Vs: ESPOO - Automaa Oy
« Vastaus #23 : 27.03.2009, 16:53:56 »
Soittaessani aikaa sähkärille, asiakaspalvelija etsi heti muista toimipisteistä kun heidän kipinä oli varattu jo reiluksi viikoksi. Hertsikasta löytyi aika jo seuraavalle päivälle. Kyseinen asiakaspalvelija on parasta A -luokkaa, hän toimi aikaisemmin varaosamyynnissä ja hänen kanssaan oli helppo asioida, koska hänellä oli asiantuntemusta ja palvelutahtoa.
Saab 96 -65, Fiat 128 -75, Ford Escort Mexico -74, Toyota Crown dsl. -74, Opel Ascona dsl. -80, Renault 18 -84, Mazda 323 -87, Toyota Carina Farmari -89, Peugeot 605 -91, Peugeot 406 HDi ST GW -00, Peugeot 406 HDi ST GW -01, Peugeot 406 HDi GW Executive Automatic -04, Peugeot 3008 e-HDi 2Tronic 2012.

3072.03D

  • Vieras
Vs: ESPOO - Automaa Oy
« Vastaus #24 : 30.03.2009, 18:45:04 »
Sain erittäin hyvää palvelua huollossa ja sijaisautokin tuli lainaksi ilmaiseksi koeajoon.

anssi406

  • Vieras
Vs: ESPOO - Automaa Oy
« Vastaus #25 : 05.09.2009, 21:38:25 »
Nyt täytyy nostaa hattua  ;D olarin varaosapuolelle : puhelimella tilatut osat olivat valmiina ja hintakin  :D piti paikkansa .

PL

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 517
Vs: ESPOO - Automaa Oy
« Vastaus #26 : 06.09.2009, 09:22:16 »
Tarvii itsekin kehaista varaosapuolen toimintaa. Sähköposteihin vastailtiin ~5-10 min viiveellä ja osat saatiin tilattua päävarastosta seuraavaksi aamuksi toimipisteeseen.  :)
Peugeot 607 3.0 manual '01

anssi406

  • Vieras
Vs: ESPOO - Automaa Oy
« Vastaus #27 : 27.09.2009, 22:19:22 »
Täys kymppi olarin varaosapuolelle = tilatut osat olivat odottamassa tiskillä ja vielä pienen neuvonpidon jälkeen sai sähkäriltä sähkökaavoja mukaan .

SamiK

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 11 076
  • Kuolema kuittaa univelat...
Vs: ESPOO - Automaa Oy
« Vastaus #28 : 18.11.2009, 18:03:25 »
Sellasta napinaa on kuulunut että edelleen Automaahan olisi lähes mahdotonta päästä puhelimitse läpi. Tuossa eräs tuttu yritti soittaa parina päivänä usemapaan otteeseen pääsemättä huoltopuolen puheille. Lopulta meni itse käymään paikalla, sai asian etenemään sillä tavalla.

Kiittämättömyys on maailman palkka. Mikään hyvä ei kestä ikuisesti, vain kurjuus on pysyvää.

tth

  • Vieras
Vs: ESPOO - Automaa Oy
« Vastaus #29 : 18.11.2009, 18:41:05 »
Soittaminen on todellakin toivotonta, mutta soittopyynnön voi jättää ja soittavat jopa takaisin.

Itse moitin sitä, että mitään tavaraa ei löydy ikinä hyllystä, aivan sama mitä olen käynyt hakemassa tai kysymässä niin aina on tilaustavaraa. On kyllä aina perillä seuraavana päivänä puolen päivän maissa, mutta. Onneksi sijainti on melko hyvin matkan varrella.