Vaihdoin ahtopaineen solenoidin, ei vaikutusta...
Sitten päätin vielä tarkistaa tuon swirlin toiminnan, auto käyntiin, ei mitään liikettä. Letku solenoidin päästä irti ja puhallus, komeasti meni ilma läpi. Ei muuta kuin purkamaan tavaraa edestä pois ja lopulta swirlin alipainekello kädessä ja uusi paikallaan. 20km koeajolenkillä ei valittanut EGR:n toiminnasta, eikä overboostista.
Tältä näytti vanha kello sisältä.
Heittipä auto myös vikakoodin alhaisesta polttoainepaineesta tuossa, pysähdyin tiensivuun nollaamaan koodit, ei sen jälkeen millään käyntiin. Pieni odottelu ja lähti. Kotipihaan tullessa näkyi vana jotain nestettä. Selvisi samalla välillä pöllähtänyt dieselin tuoksu, naftafiltterin kantta sai kierroksen vääntää kireämmälle. Jäänyt joltain sepältä hieman ohhoijaanpäälle.