Ennen vetoakselin irrottamista on muistettava päästää öljyt pois vaihteistosta, koska muuten osa öljystä valuu ulos vetoakselin irrotuksen jälkeen vetopyörästön kautta.
Vetoakselin irrottamiseksi siis riittää (ainakin malleissa, joissa alapallonivel on kiinteä osa
alatukivartta), että irrotetaan napamutteri vetoakselista ja alapallonivelel olkatuesta. Alapallonivelen irrottaminen helpottuu, kun ensin irrotetaan alatukivarsi etuapurungosta. Kallistuksenvakaajan vuoksi toimenpide on helpompi tehdä silloin, kun koko etupää on ylhäällä.
Koska oikeanpuoleisessa vetoakselissa on moottorin alatukikumin kehikon kohdalla tukilaakeri, pitää sen kahta kiinnityspulttia avata ja työntää ulos riittävästi ja sen jälkeen niiden kannat kääntää pois tukilaakerin edestä.
Edellisen viestin linkeissä lienee kaikki tarpeellinen tieto.