Kahdella putetechilla on tullut kilsoja yli 130 tkm. Noin edellä mainitulla logiikalla olisi pajalla pitänyt käydä karsta ongelmien takia 6-13 kertaa, vaan kun ei ole. Jo tuolla aikaisemmin oli puhetta ettei aikaisemmin sytytystulpat hajoilleet niin usein, että karstoittuminen riippuu paljon ajosta, meillä se on pääasiassa matka-ajoa.
Niin, vika on vika, ei se korjaannu bensalaatua vaihtamalla, ohjelmakaan ei varmasti korjaa kaikkea. Edelleen hajonneilla puolilla ei ole mitään tekemistä karstan ja hajonneiden tulppien kanssa. Eikä se karsta sieltä imusarjasta mikinkään lähde vaikka pulkkaa polkisi kuin tulpatonta mopoa.
Mutta se kuka on vastuussa, se on myyjä, ei maahantuoja, noin siis kuluttajan suojan mukaan. Takuu loppuu edelleen 3-v/100 tkm, virhevastuu ei. Ensiomistaja voi vaatia maahantuojalta noin periaatteessa loputtomasti, toinen ei mitään. Tietyt vikakoodit pitää löytyä autosta jotta tehdas korvaa puhdistuksen...