Oli siellä hitonmoinen lista muutakin mm. vetoakselin tukilaakeri, pesurin pumppu ym. sälää ja töitä, jotka oli sovittu myyjän kanssa. Tuo vauhtipyöräpaletti oli se päätyö, jos sen näin voi muotoilla. On mulla lista itsellä, mitä kaikkea autoon tehtiin ja se on pitkä, tuolla hinnalla tosin pitääkin olla.
Kulutusongelmaan ei kait mitenkään liity, mutta ei ne meinaa saada sitä kytkintäkään pelittämään. Jos siellä ei olisi uutta osaa, väittäisin kytkimen olevan rikki. No onhan sillä takuu-sekä osilla että työllä, joten kyllä ne sen kanssa saa vielä harjoitella.
Muutin hieman otsikkoa, jotta voin ihmetellä epäselvyyksistä vauhtipyörään ja kytkimeen liittyen, kun ei se siltäkään osalta ihan terve ole. Kytkin tosiaan on nihkeä ja tarttuu kiinni varsin hitaasti. Tämä yhdistettynä siihen, että koneessa ei ole tehoa alakierroksilla ja sille pitää antaa kierroksia, on aiheuttanut pariin otteeseen selvää luistamista-jalka ei ole enää polkimella, mutta luistaa. Ja kytkin on uusi. Tähän kun lisää vielä sen, ettei vaihteet mene kovin sulavasti päälle, välillä joutuu ykköstä hakemaan useammankin kerran, kun ei meinaa mennä päälle.
Kytkin/vaihteisto-yhdistelmä on kuitenkin toiminut, kun autoa ekan kerran remontista hakiessani ihmettelin itsekseni, jotta ompas kevyt kytkin ja vaihteetkin menee sulavasti päälle. Pitkään en tosin ehtinyt iloitsemaan kevyestä toiminnasta, kun ei ollut turbo pelissä ja jarrujakaan ei ollut, joten auto jäi liikkeen pihaan ja kävin hakemassa vuokra-auton avaimet takaisin. Seuraavana päivänä kytkin oli "pilalla". En tiedä, miten ovat autoa korjanneet, mutta autoa on rikottu enemmän, kuin korjattu Automaan toimesta.
Saanpahan avautua...helpottaa... vielä kun auton saisivat kuntoon. Kaikki ideat ja ehdotukset tervetulleita. Kiitos.