Auto: 1995 306 Cabriolet 1,8 (XU7JP)
Nyt kun oon kyselemisen makuun päässyt niin otetaas seuraava homma käsittelyyn.
Ostin ton cabrion kattovikaisena. Pari päivää olen
http://www.peugeot306cabrioletclub.co.uk/forum/ mukaisilla ohjeilla koittanut saada kattoa pelaamaan myös sähköllä, mutta tuloksetta. Kaikki anturitiedot tulevat ecu:lle ja oikeassa vaiheessa ja järjestyksessä, mutta katto vaan ei liikahdakkaan.
Muutaman viankin löysin, ja aina oli kova toivo että katto alkais pelaamaan.
Jo korjattuja vikoja:
Peräluukun kytkin ei pelannut.
Öljynpaineenmerkkivalo ei pelannut.
Katon kotelon hydraulisylinterin alapään tunnistin ei tuntenut luukku kiinni tilaa.
Pumpun rele toimii ja pumpun saa pyörimään yhdistämällä releen navat. Myös ventiilit toimivat ulkopuolista jännitettä käyttäen.
Onko kellään kokemuksia avon katon korjauksista. Jotenkin alkaa tuntumaan, että ecu on rikki. Toivottavasti ei.
Kuinka tapahtuu katon manuaalinen resetoiminen oikeaoppisesti? Ohjeissa tuntuu olevan kahta koulukuntaa. Onko resetin idea vain näyttää eculle kaikki rajatiedot, va pitääkö katon avaaminen ja sulkeminen tehdä täsmälleen oikein?