Kiitos vastauksista tähän mennessä.
Tyhjäkäyntisäätimen vaihtaminen ei tuonut odotettua muutosta. Puhdistamista kokeiltiin eka, mutta sekään ei vaikuttanut toimintaa.
MAP-anturi oli väärän mallisella liittimellä, joten sitä ei nyt pystyny koittamaan. Olisiko vika sitten juuri tuo mainitsemanne nelospytyn suutin?? Pystyykö tätä selvittämään ilman uuden osan testaamista? Myös se viittaisi tähän suuttimeen, että isommilla kierroksilla ajaessa tuntuu vähän pätkivat ja tahmaava, ihan kun tehoja puuttuisi. Mitään valoja ei koetaulussa näy, muuta kuin matkamittarin vieressä jakoavaimen kuva, kun ei ole viety vielä määräaikaishuoltoon.
Auto on minulle suht uusi, joten en tiedä koskeudesta/sateesta, muuta kuin että ei se ainakaan näillä suht kuivilla ilmoilla pysy käynnissä. Lämmettyyän kyllä tyhjäkäyntikin pysyy 800 kierroksessa, mutta kylmänä sammuu saman tien tai alkaa vähän pomppimaan ja sammuu sitten.
Olisiko viisainta vielä peugeot huoltoon ja antaa niiden katsoa mikä on vikana vai haluaisiko joku tulla tekemään hyvät kaupat pikkuvikaisesta autosta? Halvalla lähtee, kun hermot menee.