Autosta nokka ylös ja en ole varma, mutta voi joutua ottamaan pohjapanssarin irti. On muutamalla ruuvilla kiinni. Alla kun makoilet, niin varmaan näet sen kannatinlaakerin. Apukuskin puoleinen vetoakselihan on paljon pidempi kuin kuskin puoleinen, joten sitä on kannateltava laakerilla. Laakerin meneminen on kyllä niin hihasta vedetty arvaus, etten oikein itsekään usko siihen
Samalla kun siellä alla makoilet, niin kannattaa tarkistaa moottorin tuki. Alla ei ole kuin yksi tuki, joten sekin löytynee helposti.
Oletko varma, ettei kääntölaakeri pidä meteliä?! Kuuluuko ääni paikallaan ohjausta kääntäessä? Jos kuuluu, niin kannattaa tarkastaa kääntölaakerin kunto. Se voi hyvinkin noilla kilometreillä olla sökö. Niveliä säästääkseen aja auto vaikka nurmikolle ja pyydä jotakuta kääntelemään rattia edestakaisin laidasta laitaan. Itse kyykistelet renkaan vierellä ja tähyilet jousen yläpäähän. Jousen yläpään pitäisi kääntyä
takertelematta, kun ohjausta käännellään. Jos jousen yläpää takertelee, tai ei peräti käänny ollenkaan, on laakeri jumissa -> vaihtoon. Itse vaihdoin jokin aika sitten kääntölaakerin, joten voin neuvoa, jos epäilyttää vaihtaa itse.