Nonii, tuli muutama tunti ropattua. Irrotin vanhasta puhaltimesta siipipyörän ja käpistelin elektoniikkaosaa, eipä sille mitään oikeen voinut tehdä, sökö mikä sökö.
Suurin osa ajasta hukkaantui säätövipuyksikön ja sitä ympäröivän kehyksen irroittamisessa. Tuo säätimen takana oleva piirilevy vastuksineen on eheä, eli vika on varmuudella siinä puhaltimen elektroniikkaosassa, myös tässä "uudessa" puhaltimessa. No, katsastuksesta tuo nyt menee läpi kun puhaltimessa on tarvittavat 2 asentoa, on/off.
Aiemmin mainitsemani pätkiminen loppui kun poistin liittimistä hapettumat ja kiristin ne.
"Uudesta" puhaltimesta mikä on nyt käytössä ei lähtenyt siipiosa irti vaikka miten väänsi ja hakkas. Täytyy tässä talvi-iltojen ratoksi yrittää näpräillä tuo vanha puhallin täyteen toimintakuntoon, moottori siinä on kunnossa. Siinä lienee transistorien lisäksi myös se täystehon mahdollistava rele paskana, kun ei toimi liittimen kautta lainkaan. Harmillisesti tuo piirilevy on niitattu kiinni eli menee hajottamiseksi väkisin jos haluaa osia vaihdella levylle.