Imin öljynvaihto alipainepumpulla tehostinnestesäiliön moottorin puoleisesta lokerosta korkin alta moottorin käydessä tehostimen öljyt ulos ja täytin Valvolinen hydrauliikka öljyllä (Citroenin suosittelema). Kyseessä oli käsin pumpattava öljynvaihtopumppu. Onnistui hyvin, muut toimenpiteet tein kuten tässä viestiketjussa.
Tämä ei poistanut ongelmaa, joka on vuoroin jäykkenevä ja herkkenevä ohjaus noin puolen rattikierroksen välein parkkipaikkanopeuksissa. Vaihdoin sitten vasemman joustintuen laakerin (oikea vaihdettu viime kesänä), muttei vaikuttanut oireeseen vaikka laakeri aivan ruosteinen. Mietin alapalloniveliä, voisivatko ne tai raidetangon päät oireilla ohjauksen vaihtelevaan herkkyyteen? Tässä viestiketjussa on viitattu myös ohjaustehostimen suodattimeen, missähän se sitten sijaitsee 2,0 l 16v 99hv farmarissa?