Kyllä se sitten kuullostaa hehkutulpalta, voi tietysti olla ilmavikaakin. Joskus suuttimilta lähtevät paluuletkut rupeaa vuotamaan ilmaa ja silloin se sylinteri jonka letku vuotaa lähtee käyntiin vasta vähän muita pyttyjä myöhemmin.
Hehkujen vaihtoon tarvii useampi erilainen 12mm avain. Paikka on niin ahdas ettei yhdellä avaimella välttämättä pääse kääntämään tulppaa kuin muutaman asteen ja tämän jälkeen on jatkettava toisella avaimella. Jos onnistut yhdellä avaimella niin pistä palautetta minkä valmistajan semmoinen avain on. Tieltä saa purettua oikeastaan vain niitä johtoja ja sen ahtopaineputken.
Jos tuon 406:n 1,9td mosa on samalainen kuin 306:ssa, niin mitään ei tarvitse purkaa edestä pois. Ainoa oikeasti pirullinen paikka on juuri tuo pumpun takana oleva tulppa, sen irroitukseen paras työkalu on nivelletyllä päällä oleva räikkälenkki. Lenkin pää 90
o:n kulmaan ja sitten vääntää hyvillä pihdeillä sitä avainta, itse käytin Würthin lenkkiä ja Knipexin pihtiä ko. hommaan
Tämmöiset erikoistyökalut