Veho tilasi tehtaalta asti o-renkaat hintaan 5.80e/ 2kpl, otin suoraan pari satsia. Toinen varalle, jos joutuu joskus aukomaan uudestaan. Viikko meni.
Akunkengän otin varuiksi irti. Ei tosiaan tarvitse ottaa auki kuin ratin ympärysmuovit, sitten ratin alta sulakerasian päältä muovi pois, sitten ne 2 kpl viiskymppisiä turvatorxeja auki, niin rattiakselin voi ratteineen tiputtaa lattialle. Onhan se vähän siinä tiellä, mutta pystyy touhuamaan kuitenkin. Sen jälkeen se tukirauta vain pois.
Tuossa mallissa kenno on ainakin pikkasen peremmällä eli ei olisi tarvinnut taivutella kojelaudan muovia, että olisi saanut kennon käteen. Sen huomasin siinä heti, kun rupesin kattelemaan. Otin kuitenkin kennon 2 kiinnityspulttia irti, että sai sen vähän heilumaan siinä kotellossaan, niin oli helpompi ottaa putket irti kennosta. Putkien kiinnityspultin kanta oli 15 koon torx.
Vanhat o-renkaat olivat kyllä melkein täysin kovat, pieni kumintuntuma oli kuitenkin vielä. Ei ihme, että vuosivat. Uudet o-renkaat inekseen ja kasaus.