Kiitoksia ohjeista!
Tänään tuli taakse laitettua uudet levyt, palat ja kengät. Yksi kenkä oli irronnut kiinnityksistään ja käsin kun pyöritteli rengasta niin joka kierroksella kuului metallinen kolina, jarrulevyt olivat varsinkin sisäpuolelta aivan umpiruosteessa ja pinnasta puuttui paloja jne.. Eli ehkä oli jo rempan aika.
En laittanut pultteja käsijarruun, kun oli jarrukilvet jopa hyvässä kunnossa ja nyt kun tietää miten homma toimii niin voi vaikka lisätä pultit jos irtoaa taaskin. Käsijarru tosin jäi kiristämättä niin ei oikein jaksa pitää autoa paikallaan, mutta laittelee sitten kun jaksaa, nyt iski vähän kiire jo niin hienosäätö jäi tekemättä. Ensi viikonloppuna sitten...
Toisella puolella oli myös liukutapit vähän kohmeessa, pitänee ne uusia sitten kun iskee motivaatio. Käsin kun liikutteli niitä hetken, niin alkoi toimimaan paremmin.
Elämäni ensimmäistä kertaa vaihdoin käsijarrukengät ja vaikeustasoltaan mielestäni kuuluu sarjaan "helpohko". Vaikeinta oli jarrukenkien jousien saaminen paikalleen ja umpiruosteessa olevan levyn hakkaaminen irti.
Ei kuulu enää käsijarrusta rahinoita ja tärinätkin jarrutuksissa lähti, olen tyytyväinen.