Päivitelläänpä.
Lyhyemmillä matkoilla (n10-15km) kerrallaan näyttäs, että mikään ei vuoda. Meni pari viikkoa ilman tipan tippaa. Sitten parisataa kilometriä motarinopeuksia 100-140km/h ja kotiin tullessa olin haukkana tiiraamassa pohjaa. Ja niin se vaan muutamat lusikalliset pyöräytti.
Tietääkö joku tuon ohjaustehostimen anatomiasta enempää? Elän toivossa että vuoto olis siitä, eikä tarvitsisi alkaa vaihteistoa irrottelemaan. Eli lämpeneekö tehostinölppä tuolla pidemmällä matkalla niin paljon enemmän, että pääsee tihkumaan paremmin läpi vuodoksi? Vai voisiko nopeus vaikuttaa jotenkin? (kylläkai se säätyy jäykemmäksi nopeuden noustessa?) Ja tokihan kierroksiakin moottorissa on reippaasti enemmän kuin liikennevaloissa madellessa. Maalaisjärjellä luulis, että juurikin pienesti kaupungila pyöritellessä paineet ois tehostimessa kovemmat. Kertokaapa viisaammat?