Täydennyksenä tuohon alkuperäiseen ongelmaan että jonkinmoinen puhdistus kyllä tapahtuu aina 400 km välein. Pakoputken ääni muuttuu "pöririsevämmäksi" ja polttoaineen kulutus kasvaa ainakin ajotietokoneen mukaan. Korjaamon testeri näytti että hiukkasuodatin olis 60% täysi, minusta siellä ei kyllä kovin paljon nokea ollut kun käytin suodattimen irti ja halkaistuna kopistelin ylimääräisiä nokia pois. Paineanturi vikaa itsekin epäilin mutta testeri kun ei sellaisesta valittanut. Suodattimen lämpötila-anturikin muuttaa vastusarvoaan kun sitä lämpöpuhaltimella kuumentaa, sitähän en sitten tiedä onko nuo arvot oikeat. Välijäähdyttimessä ei ollut kuin hieman vettä, mutta päästin sen sieltä kuitenkin pois:-). Moottoriöljyn taso kyllä pysyy ylärajassa, jos ei jopa hieman lisäänny, dieseliä kai sinne täytyy jostain mennä. Luin jostain englantilaiselta keskustelupalstalta että 307 pösössä pitää vaihtaa Eolys tankkauksen yhteydessä tankin korkki koska siinä on joku laskuri tankkausten määrälle. 407:ssa tankkauslaskuri on tankin luukussa, sekin mulla toimii ainakin korjaamon testerin mukaan.