No ei muuta, kuin että se on käytetty ja maahantuojalla ei virhevastuuta ja siten mahdollinen korjaaminen menee sitten helposti omasta pussista kun takuu on loppu. Toisaalta riippuu ihan siitä paljonko ajat. Jos ajat 10 tkm vuodessa, niin osta pois ja aja. Jos taas ajat 50 tkm vuodessa, niin osta diesel. Kukaan ei osaa sanoa kestääkö se yksilö seuraavat 2 tkm vai 80 tkm ennen kuin jakopäätä joutuu laittamaan tai imusarjaa putsaamaan. No ehkä sen, että imusarjaa ei tarvitse putsata 2 tkm:n päästä.
Jos auto muuten miellyttää niin osta pois. Ei ne putsaamiset ja jakopään laittamiset mansikoita maksa, kunhan viet auton huoltoon, jos tehot katoavat tai vikailmoituksia tulee. Niitäkin on, jotka vaan jatkavat ajamista ja sitten tehdään lopulta tonneilla remonttia, kun vehkeet laukeavat ja huoltoliike kusettaa.