Takaisin jännän äärelle. Alkaa tämä kosteus tehdä tehtävänsä, ei taas lähtenyt aamulla käyntiin ja samat oireet kuin ennenkin. Johdot käyty läpi ja etupalkin moninapaliittimen tiiviste vuotaa, liitin hapettunut ja nyt ohitettu mutta ei käynnisty.
Ensin oli tarkoitus vetää uudet piuhat suoraan eculta transponderille kuten sähkökuvista itse ymmärsin, mutta kiertävät tosiaan tuon texton boxin kautta. Tämä siis todettu jahtaamalla johtoja transponderilta päin.
Olisiko kenelläkään sähkökuvia joissa näkyisi myös tuo texton laatikko ja/tai johtojen numerointi rungon puolella? Numerosarjat vaihtuvat heti tuon moninapaliittimen jälkeen ja en ole varma vaihtuvatko vielä kerran jossain matkustamon puolella. Mittaamisestakaan ei tule mitään jos välillä on katkos. Myös kuvista johtosarjojen sijainnista rungossa olisi hyötyä.
On nämä kyllä vehkeitä. Minulla on ecu ja sirut saman ikäisestä vehkeestä, mutta siinä oli Siemensin tekemä boxi vain yhdellä liittimellä ja se ilmeisesti ohjaa vain keskuslukitusta ja hälyjä.(En kyllä ole asiaa sen kummemmin tutkinut.) Pakko palaa kyllä tuotekehittelyyn rahaa kun mitä tahansa nippeliä menee kysymään niin aina sanotaan tiskillä että mitä näistä tämän vuosimallin neljästä vaihtoehdosta tahdot kokeilla. Vaikkei tämäkään enää mikään uusi ole voisi kuvitellä että valmistenumerolla saattaisi jo oikeat varaosat löytää.
Muistan joskus penskana kun isällä oli Citroen Visa, jossa oli jo tehtaalla lyöty taakse pyörille eri kokoiset rumpujarrut, aina siihen leima tuli mutta eka jarruremonttiin käytiin osia hakemassa kolme kertaa. Ei näille voi kun nauraa.
[ylläpito on poistanut liitteen]