« Vastaus #16 : 27.04.2007, 21:38:26 »
Orginaali tolpat. Ensin pitäs vaihtaa renkaat ja vanteet ja sen jälkee kattoo onko liian pehmee. Jos on ni sit varmaa weiteckin tai jonkun vastaavan iskarit alle.
Älä laita weiteciä. Pajalla meinasivat niistä olevan vain enimmäkseen huonoja kokemuksia. Samansuuntaisia kommentteja oli sport puginkin puolella noista jousista
Ilman vaunua tai muuta kuormaa saattaa heittää "mynätuningin" puolelle noilla kuorma-/vaunujousilla. Perästä tulee ehkä "jämäkkä", mutta samalla mitä todennäköisemmin myös korkea.
Jos V6 akselipainot on samaa luokkaa ja jouset takanakin oikeasti jäykemmät, niin ne saattaisi olla toimiva vaihtoehto saman pirssin iskarien kanssa. Ei kannata laittaa jäykempiä jousia löysille iskareille, koska alustasta saattaa tulla pompotin, kun iskarien vaimennuskyky ei riitä.
Ei saa vaunujousia eikä ilmalla säädettäviä vaimentimiakaan tähän autoon
Päivää Pugisteille. Itselläni myös hinku saada 406:n alustaa jämäkämmäksi. Eibachit todennäköisesti tulossa alle. Kyllä ainakin kakslitrasen (-99 facelift)alusta on vakiona masentavan veltto. Viime talvena vaihdoin uudet Sachsin kaasut alle ja nyt kesän rientoihin vielä jouset.
Oletko millaista madallusta suunnitellut
« Viimeksi muokattu: 27.04.2007, 21:43:05 kirjoittanut 406 »
Kirjattu
Ensimmäinen ajokokemus Fiat 600, sittemmin Lada 1200, Lada 1300 S, Lada 1700 i Combi, Renault 19 1,8 RT, Peugeot 406 1,8 ST, Ford Sierra 2,0 DOHC, Peugeot 406 ST Executive 2,0 silver, Peugeot 607 3,0 V6 Platinum Ivoire
Present time Peugeot 406 ST Executive 2,0 red