Täällä alakaa jo amatööri olemaan ihmeissääm
ollako kansipahvi vai eikö olla kansipahvivika
Hämmenetäämpä vielä. Kävin ihan pirruuttaan vielä pyörittään konetta tallissa paisarin korkki auki ja EDElleenkään ei paisuntasäiliössä näy juuri mitään liikettä saatikka nestepinnan muutoksia kun käyttää tasasesti eri kierroksia, huuvattaa, pyörittää tyhjäkäyntiä jne.. ei sitte mittään. Pientä liikettä toki mutta ei kuplintaa kuohuntaa tms isompaa liikehdintää. Lähinnä sellasta pientä nesteen liikettä vain. Oon ymmärtäny että se kansipahvin viallisuus pitäs näkyä korkki auki jossain. Ongelmia tulee vain sillon kun korkki on kiinni. Mutta silloinkin kerää ilmaa enimmäkseen syylärin yläosaan kun ei esim sisätilojen ja koneen lämmöissä(vesi/öljy?) oo mittään normista poikkeevaa.. Sitten toinen juttu minkä oon visiin aikasemminki sanonu täällä: JOs järjestelmä vuotaa jostain vaikkapa nyt siitä kannentiivisteestä, niin mikäs siinä on kun se ylimääräinen järjestelmään kertyny paine ei hävii sieltä mihinkään, vaikka olis auto 10tuntia -25 pakkasessa. edelleen letkut kovina kun lähtee vehjettä käynisteleen
Näin maalaisjärellä aateltuna sen paineenhan pitäs vuotaa pois jostain, jos on vuotoja....?!? Sekin on tullu kokeiltua, että päästää paineet kuumana varovasti veke ja korkki kiinni, niin jopa on taas Letkut sinkeenä pienen ajelun jälkeen. Jostai sitä ilmaa tuloo ja reilusti!
Illalla piikasin pari reikää painekorkin kalvoon, jottei oikeesti posaha jostain kohtapuoliin. Tällähetkellä ei muuten ennää purskauttele sitä nestettä paisarista kun en oo lisänny sitä nestettä sinne. Noin arviolta veikkaan että ollaan lähellä minimitäyttöö, mut ilmaa kun on siellä niin pinta siltiki yli maksimin..