Laitan tähän googletuksen tuloksia, eli moottori integroituna lukkolaitteistoon on oven sisällä heti siinä lukkopatruunan kohdalla, kun ovipahvi on pois, kosteuseristettä kun raottaa ja taskulampulla löytyy helposti. Tällä sivulla diag2000-nimimerkki luettelee irroitusohjeet:
http://206infoexchange.proboards.com/thread/1254, kopioin ne vielä tähän:
1, remove the inner door trim
2, carefully remove the back bit of the white door membrain(use a sharp knife to cut the glue that sticks it to the door )
3, remove the outer door lock by removing the "U" clip holding it in place
4, have a good look inside you should see three metal bars (1 for the outer handel ,1 for the inner handle and 1 for the lock button) disconnect the outer and inner handel rods and the electrical plug
5, on the rear most edge of the door undo the 3 T40 torx screws and remove the latch/motor assembly
6, swop over the internal lock button rod and then refit in reverse of above.
moottoriyksikköjä on kahdenlaisia, riippuen auton valmistuspäivästä, malli vaihtui valmistuspäivän [DAM 8575]* kohdalla . Eroavaisuudet kytkentöjen suhteen löytyy tästä:
http://www.peugeotlogic.com/workshop/base/workshop.htm* = "The DAM number is directly related to the build date of the vehicle. It is not a number that is unique to a vehicle it is unique to a calender day." (
http://www.liontamer.net/forums/index.php/topic,121.0.html)
Omassani muuten kuuluu lukkomoottorista täsmälleen samanlainen soundi kuin tässä videossa:
http://www.youtube.com/watch?v=eOkQarFOIz4, kellään vastaavanlaisia kokemuksia?