Kirjoittaja Aihe: 406 - Alkuperäisen kasettisoittimen tilalle alkuperäinen CD-soitin  (Luettu 12491 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ATS

  • Vieras
Auto: 2003 406 Coupe 2,2 HDi.

Mites, olen käsityksessä että kaikki coupet on varustettu jbl hifeillä ja takana cd vaihtaja. Mutta olen nähnyt kuvista että on myös cd soitin keskikonsolissa. Itsellä on alkuperäinen cd soitin mutta äänilähdöt menee aivan sekaisin, kun toi jbl hifisysteemi toimii niin että lähettää vahvarin signaalin kaiutinlähdöillä. Saako PPS:llä jotenkin konfattua niin ton alkup. cd soittimen että lähettää kaiutin -lähdöistä vahvari signaalin?

Kokemuksia?

Näköjään ei todellakaan pidä paikkaansa että kaikki coupet olisi JBL:llä varustettu. Minun autosta settant`anni vm.2001 ei sellaisia löydy! Takana olevat 6X9 bassot oli vain jotain nimettömiä 30W pahvi-ämyreitä? Ja ei puhettakaan siitä että olisi ollut CD-vaihtajaa tai vahistintakaan.
« Viimeksi muokattu: 17.09.2016, 14:22:38 kirjoittanut ATS »

Benqqu

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 120
Ei kai noista tiedä minulla kumpikin coupe on ollut JBL kamoilla, ml vahvari ja cd-vaihtaja. 2-litrainen on joku aika karvalakki malli muuten ja 3 litrainen on taas on Pack A varusteinen ( sähköpenkit, vakkari, kattoluukku). Eli ei kai noista tiedä muutakuin katsomalla- itselle kyllä kelpaisi tuossa 3-litraisessa alkuperäiset poppivehkeet mutta johdotukset on raiskattu sen verran pahoin ettei järkevällä panostuksella onnistu.