Lisätäänpä vielä sen verran tuosta läppien aktuaattorista, että minun tapauksssa vuoto oli sen verran pieni että moottorin kierrosluvun noustessa aktuaattori tomi, eli avasi toiselle imuventtiililke menevän kanavan niinkuin kuuluukin. Kuitenkin kun itse imi letkusta, läpät eivät liikahtaneet minnekkään! Eli kannattaa tosiaan itse imemällä, tai alipainepumpulla todeta aktuaattorin tominta. Toki mikä tahansa muukin vuoto alipainejärjestelmässä aiheuttaa vastaavia ongelmia, tuossa moottorissa kun ohjataan alipaineella aika monta asiaa. Muutamana mainittakoon, nuo imusarjan läpät, turbon geometriaa muuttavat siivekkeet, imuilman kierrätys lämmittimen kautta (auttaa hiukkaspolton aikana).
Tässä siis vastaus toiseen kysymykseen, imusarjaan tulee kaksi putkea koska toinen tulee ahtoilman jäähdyttimeltä ja toinen taas ahtoilman lämmittimen kautta, jota siis käytetään hiukkaspolton aikana nostamaan imuilman ja näin myös pakokaasujen lämpötilaa.