Kirjoittaja Aihe: 407 - Sähköongelmat tavaratilan kannen korjauksen yhteydessä  (Luettu 7492 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Wattoo

  • Vieras
Hommat etenee pikkuhiljaa... Hommasin itselle Lexia3 systeemit ja olen PP2000:lla väkertänyt konfigurointia kohdalleen. Melkein kaikki tuntuu toimivan niin kuin pitää, mutta pyyhkijät vastustelee. ECU:ssa ei skannauksen mukaan ole vikakoodeja, ja actuator-testillä pyyhkijät herää eloon, joten mekanismi vaikuttaa olevan kunnossa. Mutta viiksestä ei tapahdu yhtään mitään >:(. Olisiko edelleen konfigurointi joltain osin vielä poskellaan? Minulla on seuraavanlaiset asetukset:
- rain sensor: present
- automatic wiping stalk with activation by pressing: present
- rain sensor and multi-speed wipers: present

Yleisempi kysymys liittyen PP2000:n versioon. Vaatiiko optimaalinen toimivuus tietyn vuosi- / automallin kanssa myös tietyn version PP2000:sta? Itse olen käyttänyt versiota 21.14.V1.8.5.

Aksu

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 2 067
Mahtaisikohan 407 olla jo niitä malleja missä Diagbox on varmempi valinta? Diagbox on siis tuo nykyinen PSA:n softa, PP2000 on vanha.
308 SW GT HDi -17
ex. 508 Allure HDi 163 -11, 406 Sport 2.2 -01, 308 Sport HDi 110 2Tronic -08, 407 Executive HDi 136 -04, 2x 306 GTi-6 -97 & -00, 106 GTi -98, 405 Mi16 -89

powerage

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 80
Ei merkitystä onko Diagbox tai vanha PP2000. Luultavasti joku asetus on pielessä.
Citroen C5 I  &  C5 II

Wattoo

  • Vieras
Sain Diagboxinkin asenneltua ja vaikka siellä näkyy konffikset vähän eri lailla kuin PP2000:ssa, niin pyyhkimien osalta ei mitään eroja löytynyt. Parameter testing-tulosten perusteella näyttää siltä, että viiksi tosiaan on ehjä: sekä low / high speed että parking position-komennot aktivoituvat niin kuin pitää, mutta pyyhkijät vain eivät värähdäkään :o. Konfistakin on rukattu ees taas ja ainut näkyvä vaikutus on siihen, että missä viiksen asennossa automaattipyyhintä aktivoituu.

Minulla rupeaa jälleen ideat loppumaan. Onko ainut vaihtoehto hinata auto merkkihuoltoon ja pyytää tekemään automatic configuration, jolloin VIN-koodin perusteella PSA:n servereiltä voisi kenties jollain uskomattomalla tuurilla latautua kaikki bitit kohdilleen? Vai auttaako sekään...  :-\