Katsuri saattaa antaa huomautuksen, tuskin hylkää. Jos hyväksyy surisevan vian autossaan, pärjää kikka kolmosella. Ehkä häikäisee kuorma päällä vastaantulijat ja osaltaan on mukana liikenneturvallisuuden vaarantamisessa. Kunnostus on puskurin irroittamisen jälkeen helppoa. Samalla kannattaa puhdistaa harmaantuneet linssit. Valoteho nousee suuresti uuden veroiseksi. Isopropanolilla pyyhkien. Kaikki em. sillä varauksella, jos arvostaa hyviä valoja.
Yksi ehjä oikeanpuoleinen umpio on hyllyssä, voin katsoa tuon säädön rakennetta, voisi vaikka voisi korjata. Joku muovinippeli voi olla irti tai säätömoottorin ratas halki. Hodarissa on erilainen Xenon-korkeuden ohjausboxi, kuin V6:ssa (jossa ohjaussignaali tulee jousitusboxilta). Vasen umpio on master ja antaa ohjearvon oikealle umpiolle. Sähköpiirustukset löytyy tarvittaessa, kun ilmoitat DAM-numeron.
Em. tiedoksi niille, kun etsivät vikaa, vaikka luotettavia systeemejä ovat.